Artikelen over moderne marketing

Wil je zelf gaan bloggen of heb je medewerkers die willen bloggen om zich te profileren en autoriteit op te bouwen? Dat past heel goed binnen een moderne marketingstrategie.
Buyer Journey
Hoe je in een wereld die door internet en digital connectivity steeds transparanter wordt wint met een moderne marketing strategie.

In plaats van storend adverteren werk je met een vorm van marketing die juist gewenst is. Meer over digitale marketing »

Blog als bloesemboom
Hoe je begint met bloggen zodat je je expertise kunt laten zien en mensen je gaan leren kennen, waarderen en vertrouwen.

Mensen hebben iemand nodig – jou – die in duidelijke taal uitleg geeft. Meer over content creatie »

Content curator als honingbij
Hoe je door het delen van content van anderen je vindbaarheid vergroot en tegelijkertijd je eigen reputatie vooruit helpt.

Mensen hebben iemand nodig – jou – die de weg wijst in het woud van online informatie. Meer over content curatie »

Mindset voor moderne marketing
Welke mindset je helpt om via moderne marketing een succesvol bedrijf neer te zetten.

Wat nieuw is kost vaak moeite. Digitale marketing. Gaan bloggen. Dat gaat niet zomaar vanzelf. Meer over mindset & motivatie »

Ervaar de impact van Moderne Marketing met een Growth Pilot

Elke nieuwe samenwerking start met een Growth Pilot van 6 maanden. Het is onze uitdaging om binnen die tijd resultaten te boeken, zodat je daadwerkelijk ervaart wat de impact is van moderne marketing voor jouw bedrijf. Het gaat niet om vanity metrics zoals clicks, likes of shares. Wat wél het verschil gaat maken voor je bottom line zijn gekwalificeerde leads voor je sales team. 

In de Growth Pilot focussen we op één waardepropositie. Deze stellen we gezamenlijk vast. We brengen het conversiepad in kaart en definiëren welke content assets hiervoor nodig zijn. We hergebruiken bestaand materiaal en/of creëren geheel nieuwe content assets op maat. Hierbij wordt je zoveel mogelijk ontzorgd. De contentcampagne die dan voor jouw waardepropositie gaat lopen richt zich op het genereren van gekwalificeerde leads.

Tegen het einde van de Growth Pilot beslis je of je de moderne marketing strategie aansluitend wilt voortzetten en/of uitbouwen. Vaak kiezen bedrijven ervoor om ook campagnes toe te voegen voor hun andere waardeproposities.

Inbound marketing proces in 5 stappen

Interesse in een Growth Pilot voor jouw bedrijf?